Hodnocení firmy Bel & Blanc – úpravy a čistírna oděvů

*
*
*
*
*
9 hodnocení
Kirtap
1.12.2018
*
*
*
*
*

Měl jsem si nejprve přečíst hodnocení na firmu Bel & Blanc, to bych si k nim kabát v žádném případě vyčistit nedal. Incident se stal na pobočce v galerii Fenix.Ve čtvrtek jsem si nechal vyčistit kabát, v sobotu jsem si jej přišel vyzvednout a po 20 minutách jsem se dozvěděl, že kabát nemůže najít, ať se přijdu zeptat v pondělí. Nechal jsem si zavolat vedoucí (byla doma, přijela za 25 minut) ale ani ona kabát nenašla. Ani paní co měla službu ani přivolaná vedoucí nebyly schopné mi vysvětlit, jak je možné,že se kabát ztratil, když oděvy nikam jinam nevozí a čistí je přímo v jejich prostorách. S velkou nechutí se mnou sepsala vedoucí reklamaci, navíc mi dávala podepsat Souhlas se zpracováním osobních dat ( kde byly napsány 3 důvody: 1.kvůli slevové kartě 2. marketingu 3. opět marketingu) . A nakonec jsem měl podepsat , že jsem byl seznámen s VOP , které nebyla schopna mi předložit. Takže závěr je, že jsem zaplatil předem 259 kč a ještě jsem přišel o kabát. Opravdu skvělá firma i pobočka.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
evapfeiferova
20.11.2018
*
*
*
*
*

20.11.18 ve 20.24 hod navštívila v OC Zličín vaší čistírnu. Pokud vim,otevreno je do 21hod.Paní mi kabát k vyčištění nevzala,že zavírá v půl deváté a musí dělat uzávěrku. Asi mají dostatek zákazníků...Takhle se chovat můj zaměstnanec,tak maže!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
fd
23.6.2017
*
*
*
*
*

Cituji z "vyřízené" reklamace: Vzhledem k tomu, že reklamované skvrny se nacházely na oděvech již při příjmu do čistírny, spol. Ideal Česká s.r.o. tuto reklamaci zamítá. Takže příště do této čistírny noste pouze čisté oděvy, reklamace se zřejmě vztahují pouze na skvrny, které vzniknou při čištění.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano6 ne0
fd
2.6.2017
*
*
*
*
*

Výsledek čištění za 840 korun = 0. Pracovnice nemohou o ničem rozhodovat, vše se řeší přes telefon. Vřele nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
siro
4.5.2017
*
*
*
*
*

Před vyčištěním 2 kabátů mi v Edenu nabídli slevovou Club kartu. Přijal jsem ji, na účtu mi slevili 15%, tedy 75 Kč, ale překvápko - za vydání karty mi současně naúčtovali 149,- Kč. Takže celkový můj poplatek za "slevu" byl 74,-Kč !!! Nejlepší, že bez předchozího upozornění . PERFEKTNÍ !!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
u22
1.10.2016
*
*
*
*
*

Přinesla jsem deku od čokolády a vrátili mi deku od čokolády ( galerie Butovice) Přinesla jsem šaty od vína a vrátili mi šaty s flekem od vína (Palladium) Přinesla jsem kabát od hlíny a vrátili mi kabát od hlíny (Metropole Zličín) Čistá ztráta asi 800 Kč, efekt - hezky vyžehleno a zabaleno. Jinak fleky od vína jsem oprala doma, flek od čokolády mi vyčistila jiná čistírna. Hlína mě ještě čeká, asi to vezmu zase doma. Už mě to s nimi nebaví. Celý řetězec vřele nedoporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
inquan01
7.9.2016
*
*
*
*
*

Vyhodila jsem 358 korun za zniceni kabatu. Skvrny zůstali, přibyli oděrky a popraskala a odloupala se kůže na lemech. Opravdu dekuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
kalouda.p
6.1.2016
*
*
*
*
*

Tímto chci všechny upozornit na nekvalitní služby provozovny v oc olympia brno. Po ,,vyčištění" bundy na ní zůstaly malé trhliny a škrábance, jako by v ní někdo prolézal šípkovým keřem. Při reklamaci mi bylo řečeno, že jsem to už tam měl a že mi reklamaci neuznávají. Takže jsem zaplatil 450,- Kč za zničení bundy. Takže NEBRAT!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano5 ne0
petrfort
4.12.2015
*
*
*
*
*

Provozovna v OC Metropole, Zličín. Opakovaně problémy s vyčištěním oděvu. Jednou spálení látky, podruhé vytvoření fleků při čištění. Tuto provozovnu rozhodně nedoporučuji a to především kvůli jejich přístupu k reklamaci těchto vad. Způsob komunikace a celkového jednání je otřesný. NIKDY VÍCE...!!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano7 ne0
Přidat hodnocení
  • Holečkova 777/39
  • Praha 5 - Smíchov
  • 150 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Všechny sekce